TikTok reklama beruvchilari AQShning taqiqlanishi tahdidi ostida ilovaga pul sarflashni davom ettirish majburiyatini oldilar
Reklamachilar AQShda milliy xavfsizlik nuqtai nazaridan taqiqlanishi mumkin bo'lgan tahdidlarga qaramay, foydalanuvchilar orasida juda mashhurligi tufayli TikTokga pul sarflashni davom ettirishga intiladilar , deydi reklama ekspertlari.
Insider Intelligence tadqiqot firmasi ma'lumotlariga ko'ra, uning Xitoyga tegishliligi haqidagi xavotirlarga qaramay, TikTokning reklama biznesi joriy yilda 36 foizga o'sib, 6,83 milliard dollarga (taxminan 55,800 million rupiy) yetishi kutilmoqda.
Influential marketing kompaniyasining bosh direktori Rayan Detertning aytishicha, firma mijozlaridan hech kim “TikTokga pul sarflamang” demaydi”, dedi u.
"Biz ko'rayotgan hech qanday yuqumli kasallik yo'q", deya qo'shimcha qildi u. Nufuzli brendlar, jumladan Pepsi va NFL bilan ishlagan.