Ilon Mask NBCUniversal’ning sobiq reklama boshlig‘i Linda Yakkarino Twitter’ning yangi bosh direktori bo‘lishini ma’lum qildi. Mask bu haqda Twitter’da e’lon qildi va Yakkarino asosiy e’tiborni biznes operatsiyalariga qaratishini, mahsulot dizayni va yangi texnologiyalarga e’tibor qaratishini aytdi. Yakkarinoning tayinlanishi Twitter muammolari va og'ir qarz yukiga duch kelgan bir paytda sodir bo'ldi.
Ilon Mask ijtimoiy media platformasi duch keladigan muammolar va og'ir qarz yukini hal qilish uchun NBCUniversal kompaniyasining sobiq reklama boshlig'i Linda Yakkarinoni Twitterning yangi bosh direktori etib tanladi. Kompaniya deyarli 80% xodimlarini yo'qotgani va Mask reklamadan tushgan daromadning sezilarli darajada kamayganini tan olganidan so'ng, reklama beruvchilar Twitter'dan qochib ketishdi. Yakkarinoning tanlovi raqamli reklamalar biznesning asosiy yo'nalishi bo'lib qolishini ko'rsatdi, garchi Mask o'z oldiga peer-to-peer to'lovlari kabi turli xizmatlarni taklif qiladigan "hamma ilova" yaratishni maqsad qilgan. Maskning e'tiborini Twitter Blue-ga qaratganiga qaramay, foydalanuvchilarga o'z hisoblarini tekshirish uchun oyiga 8 dollar turadigan obuna funksiyasi, mahsulot reklamalardan uzoqlashishda cheklangan muvaffaqiyatga erishdi.