Ko'rsatkich. O'zining qiymati sifatida xotira manziliini ko'rsatuvchi (saqlovchi) o'zgaruvchilarga - ko'rsatkich o'zgaruvchilar deyiladi.
Masalan : Ko'rsatkichning qiymati
1. 0xbe22ff45
2. 0xbe22f112
3. va hokazo kabi xotiraning aniq qismi bo'lishi mumkin.
Boshqa o'zgaruvchilar kabi, ko'rsatkichlardan foydalanish uchun ularni e'lon qilish, toifasini aniqlash shart.
string *S ,s ;
bu yerda s - string toifasidagi obyektga ko'rsatkich, s esa oddiy satr (string) toifasidagi o'zgaruvchi. Ko'rsatkichlarni e'lon qilishda har bir o'zgaruvchi oldigan * qo'yilishi shart.
*operator (dereference operatori) yordamida o'zgaruvchining qiymatini olish uchun ko'rsatgichdan foydalanishingiz mumkin:
Ko‘rsatkichlar ta’rifi. Ko‘rsatkichlar qiymati konkret tipdagi obyektlar uchun xotirada ajratilgan adreslarga tengdir. Shuning uchun ko‘rsatkichlar ta’riflanganda ularning adreslarini ko‘rsatish shart.
namespace UzbekDevs
{
internal class Program
{
static void Main(string[] args)
{
int a = 10;
int * A= &a;
Console.WriteLine(A+ +"\n");
Console.WriteLine(*A+ +"\n");
string s = "Salom";
string *S = &s;
Console.WriteLine(S+ +"\n");
Console.WriteLine(*S + +"\n");
long c = 67;
long* C = &c;
Console.WriteLine(C+ +"\n");
Console.WriteLine(*C+ +"\n");
double d = 2.4;
double* D = &d;
Console.WriteLine(D+ +"\n");
Console.WriteLine(*D + +"\n");
Console.ReadKey();
}
}
}
Dastur natijasi: